.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشییع پیکرهای پاک هشت شهید گمنام در مازندران

رئیس بنیاد حفظ آثار نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور گفت: هشت شهید گمنام مازندرانی که در عملیات والفجر شش در منطقه عمومی دهلران به شهادت رسیدند در ساری به خاک سپرده می شوند.

به گزارش مهر ، سرتیپ پاسدار میرفیصل باقرزاده در جلسه ستاد برگزاری تشییع جنازه شهدای گمنام در ساری افزود: پیکرهای مطهر این شهدا روز پنجشنبه بیست و پنجم تیرماه از مسجد جامع ساری به سمت میدان شهدا تشییع و در پارک موزه دفاع مقدس مازندران تدفین و خاکسپاری می شوند.

وی با اشاره به اینکه پارک موزه های دفاع مقدس یادآور رشادتهای رزمندگان سلحشور اسلام هستند، گفت: تعدادی از شهدا به منظور استفاده از برکات معنوی آنها، در پارک موزه دفاع مقدس مازندران واقع در کنار رودخانه تجن ساری آرام خواهند گرفت.

باقرزاده اضافه کرد: شهدا به عنوان یک علامت و نشانه و همچنین پرچم افتخار و پیروزی ملت ایران برای همیشه تاریخ برافراشته خواند ماند.

وی اظهار داشت: شهدای دوران هشت ساله دفاع مقدس، مردم ایران اسلامی را همیشه به سوی عزت، شرف، مقاومت و پاسداری رهنمود می کنند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس کشور گفت: مراسم شبی با وداع شهدا در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار خواهد شد و همچنین برنامه های دیگری از جمله استقبال از شهدا در سوادکوه پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: پارک موزه دفاع مقدس مازندران واقع در ساری منطبق بر عملیات والفجر هشت بوده و بخشی از شهر فاو عراق از جمله مسجد جامع این شهر که با یورش قهرمانانه رزمندگان اسلام فتح شده، در این مکان طراحی خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.